czwartek, 19 kwietnia 2018

Piekło dusz żyjących.

Miałam nie palić, ale nie mogę...
Za Ciebie, buch pokoju człowiek. 🌿
Morze łez, Tysiące pytań...
Ciągła myśl, o tym,💬
gdzie w takich momentach, 
nasz patron znika. 👼
Każde kolejne pytanie,
bez odpowiedzi mnie dobija.
Nie byłeś w stanie mi tak zaufać,
by przyznać, że los Ci nie sprzyja. 👎
Pytanie, które mnie zabija.
To, co z ciastkiem,o którym,
w poniedziałek przypomniałeś? 🎂
Na czerwiec datę dałeś,
bo o wyjeździe do Niemiec,
w tę środę wspomniałeś. 📅
Czy tylko ja opóźniałam termin,
ciastka zjedzenia?
Czy tylko u mnie,
doznałeś niezrozumienia.
Odrzucenia, 🙇
w chwili, psychicznej agonii,
a ja,
Ci pisałam o swej anhedonii.
Ty, w chęci pomocy, 🆘
zapomniałeś powiedzieć mi,
o swojej niemocy.
Wczorajsza godzina ❹ rano,
dokładnie 3:48...

dała mi do zrozumienia.
Że nie tylko u mnie,
nie otrzymałeś wsparcia, 👥
ani krzty zrozumienia.
Czy ktoś Ci pomógł,
wymyślić, pomysł...❓
Tak, popierdolony,
Jack Daniels, Absolwent,
a może wędrujący Johny? 🍻
Hera, Koka, Maryśka,
robią w balony,
bo pokazują nam świat. 🗺
Swój własny - ten bezpieczny,
ale też zmyślony.
Domysłów jest wiele, 💭
pytań więcej.
Powiedz, jaką urodzinową duszę,
daje, ten przyszły czerwiec. ㋅
By zjeść ciastko,
gdy nie wrócisz z Niemczech.
Mam nadzieję, że dotarłeś tam, bezpiecznie... 🌄
Rafi  16.04.18'
[*]
 
'Za wszystkich, którzy odeszli - unieś Victorię w powietrze
Póki tu ciągle jesteśmy - trzymaj ją w górze
Dzisiaj nienawiść zabierzmy bez kropli żalu na cmentarz
I pochowajmy pomału - zakwitną róże
Za wszystkich, którzy w to wierzą, razem nie damy im umrzeć
Bo Kwiaty, które nie więdną - to dobrzy ludzie
I nawet, kiedy odejdą, dalej będziemy energią,
która powróci na pewno - obiecuję Ci!'
   - Buka & Rahim ft. Natalia Nykiel - Obiecuję Ci. 
-Wronged.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz