wtorek, 17 kwietnia 2018

1.0 Muzyka krzykiem, milczących z bólu.-Que

Dlaczego,te emocje,znów się zgromadziły,we mnie?💬
Dlaczego, chorągiewy,tak szybko,zwątpiły we mnie?🚩
Dlaczego,głupcy,fajnie było, jak grałem podziemie🎤
Nie płacisz, za mnie, rachunków więc czego chcesz
ode mnie?
 


Dlaczego śpisz z tym typem, choć traktuje cię jak zdzirę? 👎
Czemu gdy ojciec bił kobietę to go nie zabiłem? 💀
Dlaczego mój ziom szósty raz w tym roku zmienia tyrę?😴 Chociaż to on, nie ja, miał piątki na egzaminie. 📓  

Dlaczego teraz kruszę grama i coś we mnie pękło?🎕🌿
Dlaczego mama wciąż jest sama, od dekady przeszło. 😣
 
Dlaczego kmiocie klaszczesz tylko gdy słyszysz poprawność?🙏
Dlaczego mój brat kurwa znowu się wpakował w bagno? 😡
Dlaczego ten los właśnie dla mnie się jawił szczęśliwym?✰
Dlaczego ja dostałem szansę najlepszą z możliwych? 😟
Dlaczego męczy nas ten szelest, ten alkohol mami?🍻

Dlaczego starzy przyjaciele stali się wrogami? 🖕
Dlaczego znów prowadzę heroiczną wojnę w głowie? 😫
Dlaczego mój ziomal wtedy nie odzyskał zdrowia? 😷
Dlaczego tak imponowała mi patologia? 💪
Dlaczego potrąciłem dziecko 👶 i jak na abarot? 🏥
Jak to się stało, że spod tira tam wyszliśmy cało? 🚘
Dlaczego kurwa udawałem kogoś kim nie byłem? 😕🙇


Dlaczego kiedy chciał to wciągać, to się śmiałem, kpiłem? ⏳
Dlaczego przespałem gdy Adi Nowak wysłał demo? ⏺ ℗
Dlaczego z rapu, siana, nie ma taki kot jak Reno? 🙀
Dlaczego tydzień nic nie pisze i odczuwam niemoc? 헲
Dlaczego pieniądz wciąż mnie kusi jak jebany demon? 💲
Dlaczego chciałbym twoich oczu a nie twojej dupy? 👁
Dlaczego na skurwiałym świecie można wszystko kupić? 🗺
Dlaczego nawet nie liczę że mi
ktoś odpowie? 🙊   


-Wronged.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz