wtorek, 1 maja 2018

1.4 Muzyka, krzykiem, milczących z bólu.-Tamagotchi.


Potrzebuję opieki tak jak Furby, ej 😽
Spotkanie z tobą w klubie jest jak derby, ej
Kochanie obudź mnie jak kubek Yerby ⛾
Weź mi pomóż sprawić, że to serce pyknie mi jak Tamagotchi
Netflix w domu bo chyba nie mam siły dłużej łazić sam po nocy 🌃
Stop
W mojej głowie tysiąc pytań - rozwiązuje quiz
Czy zamówić miłość dzisiaj tak jak Uber Eats 💬
Nie wiem co mi gra w tej duszy, ale muszę BIS
W życiu przecież chodzi o to, żeby głównie ŻYĆ co nie? 😒
Tinder strzela tak jak pistolet
Nie chcę wytapetowanej damy tylko ikonę, ☺
bo jak nie nauczy mnie niczego to mi nic po niej,
bo jak nie nauczy mnie niczego to... 💩
Teraz trzasnąć foto, chciałby trzasnąć foto
Znowu nieprawdziwy uśmiech jak pod wargą botoks 💉
Pytam ją czy lubi cisze, bo jak tak to spoko
Robiliśmy biznes jak czytałeś Kajko i Kokosz 💲
Nie mam siły gadać, czekasz kiedy kliknę
Ale moje mądre zdania teraz niezbyt liczne 🖩
Znowu bredzę mumble rap, ona Candy przy mnie
Twoje zdjęcie - double tap prawie przebił szybkę 👍👍
-Wronged.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz