niedziela, 25 lutego 2018

Nie odmóżdżaj się, pokoloruj!


Nie mam zainteresowań, nic mnie nie cieszy, nie widzę sensu nawet w najmniejszym uśmiechu. Kiedyś, to dzień, noc, miałam uśmiech na twarzy i zapał do życia, potem zeszło na sam uśmiech, potem nawet i on mnie opuścił.

Zostały mi zaproponowane kolorowanki dla dorosłych. Tak! Istnieją takie. Od zawsze, na zawsze lubię kolory, ciężko mi się idzie ulicą i patrzy jak wszyscy są ubrani na czarno, brązowo, szaro, lub granatowo.
Ludzi nie zachęcę, by się ubierali kolorowo. Więc, mogę sama sobie pokolorować coś. Sama myśl zakupu dawała mi radość, nie ważne, czy ze śmiechu, że będę miała kolorowanki jak dzieci, czy z radości, poczucia się dzieckiem. Dzieciństwa w prawdzie nie miałam, więc jest to zajebisty sposób, dla takich osób jak ja. Jest to super sposób, by się nie odmóżdżać przy TV, tylko ćwiczyć koordynację wzrokowo-ruchową,  kreatywność, można łączyć wszystkie barwy ze sobą i zobaczyć jak się prezentują. I uspokajają!
Są różnorodne, modowe, zwierzaki, kwiatki, abstrakcje, nawet Harry Potter tam był do pokolorowania, tam, mam konkretnie, na myśli, Empik.
Ja osobiście polecam, tą ze zdjęcia u góry, mam z tej serii jeszcze
'365 sentencji o kotach' są w niej szkice kotków, abstrakcji kotków i dużo, dużo kotków,
'365 kolorowych sposobów na spokój i relaks'.
Najlepsze jest to, że moja soul mate, 'bawi się', razem ze mną <3
Nie brakuje mi TV, ani trochę, albo kolorowanki i muzyka, albo muzyka i pisanie ;)
 Polecam !
-Wronged.
http://www.empik.com/365-dni-bez-stresu-kolorowanka-dla-doroslych-opracowanie-zbiorowe,p1118709634,ksiazka-p?gclid=EAIaIQobChMI_qei64vC2QIVWImyCh3OoQeLEAQYASABEgJH7vD_BwE&gclsrc=aw.ds

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz