niedziela, 2 września 2018

Trudnosci, życia codziennego : Fobie/lęki

Czy też masz problem z którąś z rzeczy?
Mnie dręczą fobie/lęki:
#ciemności 🌃,
#igieł 👩‍⚕️,
#wysokości 🏔️,
#klaustrofobia 🛐
 #koszmary 🛌 😫😴
#fobia społeczna 👁️ 👀 👄 ,
*budzę się :
#zmęczona i obolała 😫👎,
*ciężko u mnie z równowagą〰️,
*zawsze się trzęsę 😖,
*szybko się męczę 🙇‍♀️,
*ogarnia mnie #anhedonia 😶,
*myślę, że nie mam tematów do rozmów 🤐,
*ta #pustka w głowie, albo ten #natłok myśli 😐 😵,
*nie mam bliskich znajomych i zainteresowań 🍻🎊,
* słabo sypiam, urzęduję w nocy, lub jak zasnę, to budzę się w nocy, a jak się budzę to cała spocona, z zimnymi potami 🤒😓
*jestem rozdrażniona, bo nie umiem tych nastrojów ogarnąć😤🤬😭🤪,
*nie umiem jednej prostej czynności : 'Miej to w dupie.' 😕😓,
*tracę koncentrację, tracę wątki w rozmowach i schodzę na inne tematy 💭😒,
*myślę, że wszyscy są przeciwko mnie... 🙍‍♀️🙍‍♂️🗣️👊,
*ciężko mi się oddycha 😧,
*boję się wyrazić swoje zdanie, bo podczas tego, strasznie podnosi mi się adrenalina 🗣️👨‍👧‍👦💪,
*widzę, wszędzie, bezsens (ale jak zacznę, to jest to fajne, tylko w momencie wykonywania) 🤨😐,
*powoli zatracam się, w podstawowych czynnościach życiowych 🛀🥘🥣🚿,
*zapominam nawet o tabletkach, (kupiłam pudełeczko tygodniowe-pomaga) 💪🤒💊,
*lekarze specjaliści,(potrzebni-psychiatra, psychoterapeutka ; odhaczyć-neurologa, endokrynologa, kardiologa, pulmonologa) czuję, że mi, nie wierzą, że coś mi dolega, (wykluczyć z krwi: *anemię, *cukrzycę, *tarczycę, *boreliozę, *RF, *Ob,) jakbym specjalnie unikała pracy(a byłam w niej jeną z najlepszych)...

Zastanawiam się nad poleconą mi hipnozą, a dokładnie hipnoterapią, ktoś próbował? 🤔😵

Ma ktoś podobnie? 😧😵
-Wronged.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz